Week 16 | Bollo, poging 2 - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Ava, Niene, Suus en Matthijs - WaarBenJij.nu Week 16 | Bollo, poging 2 - Reisverslag uit Leiwen, Duitsland van Ava, Niene, Suus en Matthijs - WaarBenJij.nu

Week 16 | Bollo, poging 2

Blijf op de hoogte en volg Ava, Niene, Suus en Matthijs

23 Augustus 2017 | Duitsland, Leiwen

Tsja, normaalgesproken barsten we van de inspiratie als we ons wekelijkse blog volschrijven. Maar de afgelopen week hebben we de hele week bij de olijke beer Bollo op een Landal camping gestaan. Niks ten nadele van Bollo, maar de beste beer spreekt de kinderen meer aan dan de ouderen. Maar het moet gezegd – Niene en Ava hebben het de afgelopen week hier helemaal naar hun zin gehad. En dan zijn papa en mama ook blij natuurlijk!

Dus dan toch een poging van een samenvatting van de afgelopen week. Op donderdag zijn we gaan rijden richting de Moezelvallei. Onderweg hebben we overnacht op een camperplaats in Kaiserslautern. Heel toevallig stonden we direct naast een grote Amerikaanse legerbasis, dus het was de veiligste overnachting tot nu toe (of wellicht juist niet). Op vrijdag dan aangekomen bij Bollo, waar Niene zich al enorm op verheugde. We hadden al eerder bij een Landal park gestaan dus ze kon zich de beer nog herinneren. Helaas wilde ze hem wederom niet knuffelen (al geef ik haar gelijk dat je eigenlijk uit de buurt moet blijven van grote bruine beren). Maar ze heeft wel een foto gemaakt terwijl papa – de durfal – wel met hem knuffelde.

De dagen daaropvolgend hebben de kinderen zich helemaal uit kunnen leven in de grote binnenspeeltuin, de vele speeltuinen buiten, het mooie zwembad en de hertenweide. Vanuit de hertenweide is er ook een prachtig uitzicht op de Moezelvallei met de vele wijnvelden. Ook heeft Niene weer een vriendinnetje opgeduikeld die naast ons staat dus daar heeft ze veel mee gespeeld. Ava was vooral veel Ava. Dus klimmen en de camping over rennen…

En wij zijn nu toch ook echt aan het aftellen. Morgen komen we alweer aan in Nederland waar we nog een weekend Drenthe en een week Ameland tegoed hebben. En dan begroeten we de realiteit maar weer eens…

• 24 Augustus 2017 - 21:07

Hermien:

Wat is het alweer snel september!!Maar wat hebben jullie veel gezien en gedaan!!
    Bedankt voor de mooie verhalen en de leuke foto s!!
    Wij verheugen ons op jullie thuiskomst :-)))

• 26 Augustus 2017 - 00:34

Sander:

Aftellen?? Week Ameland, dat is gewoon nog een volwaardige vakantie to go!!