Week 18 | Aan al het moois... - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Ava, Niene, Suus en Matthijs - WaarBenJij.nu Week 18 | Aan al het moois... - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van Ava, Niene, Suus en Matthijs - WaarBenJij.nu

Week 18 | Aan al het moois...

Blijf op de hoogte en volg Ava, Niene, Suus en Matthijs

03 September 2017 | Nederland, Leiderdorp

De laatste twee dagen op Ameland waren heerlijk. Op vrijdag zijn we de hele dag met de fiets op pad geweest. De dames vonden het prachtig in de bakfiets en het weer werkte ook goed mee. Het letterlijke hoogtepunt was het beklimmen van de vuurtoren op verzoek van Niene. Een prachtig uitzicht!

's Avonds zijn we op het strand uit eten geweest samen, want we hadden ons 5-jarig huwelijk te vieren! En op zaterdag volgde dan de definitieve terugreis. Een gek gevoel om de camper voor de laatste keer in te laden. We zullen hem zeker gaan missen. Om toch de herinnering nog een beetje te koesteren hebben we wat foto's gemaakt van de camper van binnen. Hij is ons trouw geweest gedurende alle 12.000 kilometers die we samen hebben gemaakt. Een heel avontuur!

Het was geweldig!

Ava, Niene, Suus en Matthijs

Van 1 mei tot 1 september gaan wij met zijn viertjes door Europa trekken in een camper. Graag houden wij iedereen op de hoogte van onze avonturen via deze reisblog

Actief sinds 06 Feb. 2017