On the road - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Ava, Niene, Suus en Matthijs - WaarBenJij.nu On the road - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Ava, Niene, Suus en Matthijs - WaarBenJij.nu

On the road

Door: Suus en Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Ava, Niene, Suus en Matthijs

04 Mei 2017 | Nederland, Ouddorp

Wow, we zijn onderweg. De laatste loodjes wegen het zwaarst laten we maar zeggen, maar we zijn begonnen aan onze trip en dat is het allerbelangrijkste. Waar zijn jullie dan nog zo druk mee vroeg iedereen zich af en wij zelf eigenlijk ook wel een beetje. Talloze to do lijstjes hielden we bij: actieplannen met alle dingen die we nog moesten doen en regelen (soms zelfs per dag en per uur wat er allemaal moest gebeuren en door wie), een shoplijst met alle dingen die we nog moesten kopen en een lijst met alle dingen die we niet mochten vergeten. En dat allemaal om 4 maanden met zijn viertjes en onze camper rond te kunnen reizen door Europa. Veel stress om te ontstressen, hihi.
Toch wel een verschil met een wereldreis met zn tweeen en een backpack. Nu laten we een huis achter (dat wordt verhuurd), hebben we een camper gekocht en ingericht en moeten we behalve met onszelf ook rekening houden met onze 2 kleine dametjes. Je wilt toch alles netjes achterlaten voor alle gasten in ons huis, dus alle achterstallige klusjes moesten gedaan worden, alle persoonlijke en waardevolle spullen moesten eruit en alles moet natuurlijk blinken. En over het kopen van een camper kunnen we een hele blog op zichzelf schrijven. Moeizaam ging het, laten we maar zeggen. Maar we zijn erg blij met ons enorme apparaat, en we hopen dat dat zo blijft! En reizen met kleine kinderen vergt ook nog wel wat voorbereiding; welk speelgoed moet mee, wat dragen en passen ze deze zomer, hoe werkt dat met voeding voor Ava, etc, etc. In ieder geval heel erg bedankt aan iedereen die ons geholpen heeft met de voorbereiding!
Maar Yoehoee, we zijn dus vertrokken! Op geen van onze to do lijstjes stond wat we gingen doen nadat we de motor gestart hadden en wegreden, dus dat moest last-minute gebeuren. Niene riep vanmorgen heel gedecideerd: "ik wil naar het strand!", en dat moest hem dan dus maar worden. Ze liep sowieso juichend de camper in vanmiddag dus die gaat een supertijd hebben! Het plan werd dus Zeeland, en via een snelle Whatsapp tip (bedankt Wouter) kwamen we bij Ouddorp, waar ze een prachtige camperplaats blijken te hebben. Dichtbij het strand dus Niene meteen blij toen we daar naartoe fietsten. We hebben ook nog gekookt in de camper en een ijsje gegeten op het strand, dus met het vakantiegevoel zit het wel goed!
Het plan is nu om langs de kust helemaal naar het zuiden te rijden, dus alle tips voor langs die route zijn zeer welkom!

• 04 Mei 2017 - 20:16

Anne:

Leuk!! Kunnen wij ook een beetje meegenieten. Heel veel plezier xx

• 05 Mei 2017 - 21:26

FJL:

Lekker bezig! Zoeken jullie in de tussentijd even een mooi surfhuis voor me uit?

• 05 Mei 2017 - 23:14

Huub:

Mooi werk! De kop is er af!

• 06 Mei 2017 - 21:51

Hermien:

Hallo drie dames en Matthijs :-))

Natuurlijk loop ik weer een beetje achter met reageren, jullie zitten inmiddels al hoog en breed in Frankrijk!
    Leuk om te lezen! We gaan jullie de komende maanden met plezier volgen en verheugen ons op jullie avonturen!!
    Heel veel liefs!!

• 07 Mei 2017 - 16:57

Marjolijn:

Leuk om jullie weer zo te volgen! Nu snel ontstressen en lekker genieten! XXX