Week 17 | Water(pret) - Reisverslag uit Ballum, Nederland van Ava, Niene, Suus en Matthijs - WaarBenJij.nu Week 17 | Water(pret) - Reisverslag uit Ballum, Nederland van Ava, Niene, Suus en Matthijs - WaarBenJij.nu

Week 17 | Water(pret)

Blijf op de hoogte en volg Ava, Niene, Suus en Matthijs

30 Augustus 2017 | Nederland, Ballum

Dit is dan de laatste volle week van onze reis. De laatste. Het begint inmiddels aardig te bezinken, en het moet gezegd; we kijken ook wel weer uit naar het ‘normale’ leven. Maar zover is het nog niet. We hebben weer een heerlijke week gehad die we in ons eigen land hebben doorgebracht. En hoe kan het ook anders; de rode draad was water. En meestal waterpret.

Zo zaten we met Maarten, Anne, Tesse en Jente in een hele mooie natuurlodge in Drenthe. Overdag hebben de dames zich goed vermaakt in een houtgestookte hot tub en ’s avonds was het onze beurt. Verder hebben we bijgekletst, genoten van de kinderboel die het hele huisje op stelten zette, en ook lekker niks gedaan. Dank aan Anne voor de mooie foto's!

Na Drenthe was het de beurt aan Ameland. Hans, als trouwe Amelandganger, is deze dagen onze reisleider en heeft een tentje opgeslagen naast onze camper. Ook hier weer veel waterpret want de eerste twee dagen konden we lekker naar het strand. Niene in de opblaasband de zee in, Ava zonder opblaasband de zee in. Die kent echt geen angst. Ook kwam hier veel water uit de wolken. Het heeft woensdag de hele dag geregend, maar dat heeft ons er niet van weerhouden om het binnenzwembad in te gaan, een museum met leuk aquarium te bezoeken en uit eten te gaan.

We hebben nog twee dagen tegoed hier op Ameland en dan is het weer tijd om naar huis te gaan. Zaterdag weer onze eerste nacht in ons eigen huis, waar we ons weer verheugen op de douche zonder knopje dat je telkens in moet drukken, de afwasmachine en last but not least ons eigen bed!

• 31 Augustus 2017 - 22:40

Henny:

Leuk al die verhalen en foto,s. Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. Groeten Henny en Martin

• 31 Augustus 2017 - 22:43

Anne:

Geniet nog van de laatste twee nachtjes en leuk dag jullie er weer zijn!

• 03 September 2017 - 11:57

Hermien:

Heerlijk dat jullie gezond en wel weer thuis thuis zijn!! Verheugen ons op het weerzien