Week 10 | Weer zi(e)n - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Ava, Niene, Suus en Matthijs - WaarBenJij.nu Week 10 | Weer zi(e)n - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Ava, Niene, Suus en Matthijs - WaarBenJij.nu

Week 10 | Weer zi(e)n

Blijf op de hoogte en volg Ava, Niene, Suus en Matthijs

13 Juli 2017 | Finland, Helsinki

Dus we zijn weer tijdelijk terug in het Nederlandse. En het bevalt ons prima. Op het moment van schrijven zitten we in het vliegtuig naar Helsinki voor een bruiloft, maar de afgelopen week was al een week van het weer zien van vrienden en bekenden. Heerlijk voor ons, maar zeker ook voor de dames. Niene heeft weer heerlijk kunnen spelen met andere kindjes, want we hebben op de reis voornamelijk pensionado’s gezien. En die zijn niet zo goed in zandgebakjes maken. En Ava heeft alle aandacht gehad op haar verjaardag. Misschien juist door die aandacht in ze nu echt gaan lopen! De eerste stapjes heeft ze gezet in de stacaravan van Maarten en Anne op de camping in Schoorl.

Maar dan toch een korte chronologische samenvatting van de week… Donderdag hebben we met de opa’s en oma Ava’s eerste verjaardag gevierd op de camping. Vrijdag hebben we een rustig dagje op de camping gehad om een beetje bij te komen. Zaterdag hebben we een fiets en wandeltocht gemaakt naar Schoorl en zijn bekende klimduin en daarna kwamen Maarten, Anne, Tesse en Jente voor twee nachtjes bij ons op de camping. Maandag zijn we naar een camping in Ruurlo gegaan om een nachtje bij Jessica, Joep en Duuk te staan en dinsdag hebben we de familie Hulsbos gezien. Gisteren zijn we druk geweest met de voorbereiding voor ons weekendje Helsinki en het logeren van Niene en Ava.

Dus een drukke maar erg gezellige week. En ook stiekem weer zin in de tweede helft van de reis!!